סיכום גיל 47 - מהאישי אל הפולטי

 מהאישי אל הפוליטי - סיכום גיל 47 המתקרב לסיומו ולמתענינים באסטרולוגיה (אף בלי להאמין) גם עם יציאתה השנתית של השמש ממזל עקרב על כל מה שהוא מסמל (סגירת חשבונות, הרס ובנייה מחדש וכדומה):

עוד אל תאחלו לי מזל טוב, זה עוד לא היום הולדת. גם הסיפור האישי נועד יותר לעניין הפוליטי ופחות לספר על עצמי אישית. אז בגיל 47 שאוטוטו חולף עברתי 3 ניתוחים: אחד בעקבות שבר בכתף ימין ושני ניתוחי השתלת שיער - הראשון מקדימה והשני רובו ככולו במרכז.

הניתוח בכתף ימין, עם כל האי נעימות נועד לתקן את השבר ולאחריו הייתי יממה שלמה בהשגחה ועוד 5 שבועות עם קיבוע ביד ימין על כל המגבלות שנבעו מכך וגם אחרי כן לקח קצת זמן עד חזרה לטווח תנועה כמעט מלא כמו פעם. לא הייתה ברירה אחרת.

והניתוחים להשתלת שיער, גם הם דרשו הרבה יכולת התמודדות עם הפרוצדורה כמו גם מגבלות אחרי כן, בעיקר בשבועיים הראשונים. אך גם כאן הייתה זו הדרך היחידה לתקן את המצב הפגום שאי אפשר היה להמשיך לחיות איתו.

אז לידיעת אותם ימנים שמאשימים אותי כ"לא מוסרי" ושאני "כמו השמאל" ו"פוגע בדמוקרטיה" כשאני מדבר על אפליה מתקנת לטובת הימין ואפילו נקמה בשמאל. מה לעשות שלפני שדברים "יזרמו" צריך גם כאן לעבור שלבים לא נעימים. גם כאן קרש עקום מישרים על ידי כיפוף שלו לקצה השני. שכולנו אנשי הימין נמצא כוחות "לעבור את הניתוח הכואב" וה"קצת הגבלות" (למשל, על חופש הבטוי של השמאל).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להבין את הגאופוליטיקה

תגובה שלי באתר מידה על גבולות חופש הביטוי המגיע לשמאל

זכרונות מבחירות 1988 וקצת אחרי